יום חמישי, 19 במאי 2011

חדש; מנדלר מספר על הקליפ המתקרב של ריהאנה

אחרי שגרמה למיליוני צופים ברחבי העולם להרים גבה (ובכל זאת, גם להתרשם) מהקליפ ששיחררה בפברואר ללהיט המקום-הראשון "S&M", מסתמן כי הזמרת המצליחה ריהאנה נמצאת בדרכה לקליפ חדש ש"יעורר הדים".

אתוני מנדלר, במאי הקליפ המדובר שיקדם את הסינגל האמריקאי הבא "Man Down" (ועוד מעל לעשרה קליפים שונים בקריירה של ריהאנה, כולל החדש לסינגל "California King Bed"), חשף בראיון חדש לרשת MTV שהציפיות מהקליפ החדש גבוהות למדי. "זה פשוט אחד מאותם שירים שדורשים קליפ עלילתי חזק, ובואו פשוט נגיד שהיא נתנה לי ללכת עד הסוף".

"אני חושב שאפשר לצפות לקליפ דרמטי, מפתיע, אינטנסיבי, מרגש, מרומם ומעשיר" מתאר מנדלר, מבלי לחסוך. כמו כן, הוא סיפר כי מדובר בשיר האהוב עליו מבית היוצר של ריהאנה, והוא מתרגש מעצם העובדה שנבחר (שוב) לביים את הקליפ. "אם אתם מחפשים קליפ עלילתי, אתם לא תתאכזבו", מסכם מנדלר את דבריו.

מתוך ניסיון, כשמהללים קליפ בצורה שכזו מדובר בסופו של דבר בכחמש דקות של בזבוז זמן טהור. אני אישית מתחבר למנדלר (אף על פי שראוי לציין שמרבית קהל המעריצים העולמי של ריהאנה ממש לא), אבל נפילות כמו "Te Amo" בהחלט היו לו. אני כן מקווה שהכל נכון, ואני מאוד מקווה שריהאנה תשחרר קליפ חזק כמו "S&M", אם כי עד שאני באמת אראה את הקליפ - אני לוקח הכל בערבון מוגבל.

תגובה 1: