יום שני, 16 במאי 2011

עכשיו ברשת; רצועה מהאלבום החדש של ליידי גאגא!

ההמתנה נגמרה - אחרי חודשים של ציפייה, ביום רביעי נוכל כולנו לשמוע את "Born This Way", אלבום האולפן השני והחדש של ליידי גאגא, שיעלה באופן רשמי לרשת חמישה ימים לפני יציאתו לחנויות. כחלק האחרון בספירה לאחור, תשחרר הלילה הליידי לאייטונס סינגל פרומו חדש - "Hair".

ממש בדקות אלו, הושמע לראשונה השיר החדש בתחנת רדיו אמריקאית, בהנחייתו של ריאן סיקרסט. בכנות? טיפה התאכזבתי. לא שהשיר לא טוב, הוא חביב לגמרי, אבל לא ברמה שציפיתי מהאלבום המדובר של השנה. גאגא ווקאליסטית אדירה, השיר פשוט לא מאתגר אותה, וחבל.

לאט לאט, "Born This Way" נבנה לנו מול העניים. זה לא פופ רגיל, ממש לא. זה משהו שצריך להתרגל אליו, זה משהו חדש. מבחינת החומרים שכבר שמענו, אני לא בטוח עד כמה האלבום יהיה צבעוני ומגוון (כמו "The Fame Monster", לדוגמא), אבל במידה ורצועות כמו "Hair" הן מהפילרים הנחמדים ולא מהשירים המרכזיים, אני חושב שיש לה סיכוי טוב לממש את הציפיות.

"Hair", כזכור, הופק ע"י המפיק הצמוד של הזמרת רד-וואן, שבניגוד לפעמים הקודמות, לקח חלק קטן יחסית בהפקת האלבום החדש. אישית, אני באמת מרגיש שהוא וגאגא מיצו זה את זה. התוצרים המשותפים שלהם מעט ממוחזרים, פחות מרשימים מבעבר. מצד שני, יש כאן צד חיובי; עם כל הציפיות לחידוש באלבום החדש, חשוב שבין הרצועות של "Born This Way" נוכל למצוא גם את הנוסטלגיה מהתקופה המדהימה של גאגא באלפיים ושמונה-תשע.



3 תגובות:

  1. הגזמת :P זה שיר ממש טוב לדעתי ואני בכלל לא אוהב אותה , או משהו בכיוון .. אני ניטרלי .
    אהבתי תמילים גם

    השבמחק
  2. תנו קישור לשמיעה

    השבמחק
  3. אחלה שיר

    השבמחק