יום שבת, 14 במאי 2011

עכשיו ברשת; הקליפ החדש של קלווין האריס וקליס!

לא ברור לי איזה מסר של חופש, קלילות דעת או שכרות ניסה להעביר וינסנט היוק בקליפ החדש שביים, אבל ברור שזה בכלל לא הלך לו. אל הרשת הגיע הקליפ החדש של קלווין האריס, המארח את זמרת ה-R&B קליס, ואנחנו בכלל לא התלהבנו.

לא ברור מה היה הניסיון האמיתי פה, לעשות קאמבק לקלווין או לקליס, אך זה לא צלח בשום דרך - את "Bounce" הקליפ אולי הצליח להעביר, אם כי בצורה שקופה, צולעת ובעיקר לא מעניינת.

אני אחסוך מכם את הדעה המלאה שלי בנושא (ובכנות, אין טעם שאני אפרט לכם גם למה הקליפ באמת לא מעניין), אם כי לדעתי החיסרון הגדול הוא הזלזול בשני האמנים בקליפ.
ההעמדה שלהם הייתה כל כך בנאלית ולא-חשובה, שנראתה כמעט וכאילו הם נמצאים שם רק כדי להצדיק את העובדה שבכלל הגיעו ליום הצילומים.

לא שיש לי התנגדות לשחקנים - אבל בקליפ של "Love The Way You Lie", לדוגמא, נעשתה עבודה טובה בהרבה. הזמרים באמת לקחו חלק אקטיבי בקליפ, ובואו נודה - הרוב הגדול של המעריצים מתעניין בקליפים בעיקר כדי לראות את הזמרים שהם אוהבים, המיעוט הוא שבאמת שם לב לפרטים הקטנים, העלילתיים והקולנועיים.

במשפט אחד? כמעט ארבע דקות מבוזבזות לגמרי. השיר חביב, אבל בכלל לא מפצה. ובכל זאת, מתוך כבוד עיקרי לשני האמנים שאני מאוד מעריך, אני אפנה אתכם לצפייה בקליפ החדש של קלווין האריס וקליס לסינגל "Bounce", בתקווה שאתם תהנו ממנו יותר משאני נהנתי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה