יום ראשון, 1 במאי 2011

50 סנט ברמיקס חדש של ניקול; חם או סתם?!

אחרי שכבשה את פסגת מצעד הסינגלים הבריטי עם הלהיט "Don't Hold Your Breath", ואחרי שסוף-סוף שחררה את אלבום הסולו המיוחל שלה - מגיעה ניקול שרזינגר לשלב לא-פחות חשוב בקריירה שלה; ניסיון הפריצה לתודעה האמריקאית.

ואיך היא תעשה את זה? נכון מאוד, שחרור סינגל אמריקאי (בפעם הראשונה מתוך האלבום החדש) בשם "Right There", רצועת R&B משובחת הלקוחה מתוך האלבום, וממש כדי להוסיף לה את הטאץ' האחרון שיכבוש את אמריקה, מוסיפה ניקול לרצועה את הראפר 50 סנט ברמיקס מיוחד.

הרמיקס לא שונה בהרבה מהרצועה המקורית, שהייתה לא-רעה בכלל בזכות עצמה. 50 סנט בהחלט מוסיף, בעיקר לטייפ הרווח בארה"ב, אבל אני הייתי חי בסדר גם עם רצועת הסולו. הקליפ המשותף בין השניים, אגב, צולם לפני זמן-מה וצפוי להשתחרר באופן רשמי בקרוב.

אז, האם זו תהיה הפריצה הגדולה של ניקול לפלייליסט האמריקאי? יכול להיות, בשלב הזה אני עוד לא פוסל, אבל אם ההחלטה הייתה בידיים שלי הייתי משחרר במקביל גם את "Club Banger Nation", שלמען האמת, משקף את האלבום בצורה טובה יותר.


תגובה 1:

  1. צודק , אבל ניקול לא טיפשה ! היא מצלמת עכשיו קליפ עם סטיבן טיילר !
    הם פירסמו תמונה משותפת אפילו !
    תפרסמו !
    PORTALNICOLE.COM/BR

    השבמחק