יום רביעי, 11 במאי 2011

סינגל הפרומו של גאגא יתפקד כסינגל שלישי

אירוני, אבל הולך לה לא-רע דווקא כשהיא בכלל לא מנסה; כהזמרת ליידי גאגא כמעט ולא קידמה את סינגל הבכורה החדש שלה, הוא זכה להצלחה מסחרית גדולה שהתבטאה, בין היתר, בשישה שבועות במקום הראשון במצעד האמריקאי. לעומת זאת, שהתאמצה לשחזר את עצמה עם "Judas", השיר זכה להצלחה בינונית לגמרי.

והגלגל מסתובב. אחרי ששיחררה את סינגל הפרומו החדש שלה, "The Edge Of Glory", געשה הרשת בביקורות מחמיאות (אפילו אנחנו לא נשארנו אדישים ונתנו מילה טובה), ולגמרי בצדק - מדובר באחד השירים החזקים ביותר של גאגא אי-פעם. זה התבטא גם במכירות - סינגל הפרומו הצליח להתעלות על להיטי התקופה ולהגיע למקום הראשון במצעד האייטונז האמריקאי; וחברים, יש לזה השלכות.

במצב כזה, בו סינגל פרומו (שדרך אגב, לא רואה ממטר את שני הסינגלים הרשמיים ששוחררו) זוכה לכזו הצלחה, הייתה רק אפשרות נכונה אחת, וליידי גאגא הסתערה עליה. ועל כן, ניתן לאשר כעת כי סינגל הפרומו יהפוך לסינגל של ממש, השלישי מהאלבום!

זו החלטה נכונה, באמת שזו החלטה נכונה. מצד אחד יש פיצוי אדיר על "Juads" הבינוני, ומצד שני - אנשים פשוט אוהבים את השיר הזה. הסינגל החדש יגיע בקרוב גם אל תחנות הרדיו, בעוד שבימים הקרובים צפויה הליידי לשחרר גם את הרצועה המדוברת "Hair" כסינגל פרומו חדש.


5 תגובות:

  1. ההחלטה הכי חכמה וטובה ונכונה הסינגל אחד היפים והטובים של גאגא זה על סבא שלה ז"ל מסכנה אז כנראה שזה גם מתנה כזאת בשבילו אני מקווה שהיא תקדם את הסינגל נכון והכל יהיה טוב

    השבמחק
  2. חרא החלטה רק עכשיו השתחרר הקליפ לגודס והוא ממריא כמו מטוס במצעדים ומספרי הצפיות והיא פשוט מרסקת לו את הסיכויים להגיע מ 10 ל1 על ידי הוצאת סינגל חדש 4 ימים אחרי הקליפ למרות שזה שיר פצצה זה מזכיר בלדת רוק עם אפקטים טכנו סקסופונים ועדיין לא מספיק טוב בשביל לתפקד כסינגל קצבי מול שני הסינגלים האחרונים

    השבמחק
  3. שיר מדהים!!!!
    מזל שהיא קיימת.
    החלטה נכונה!

    השבמחק
  4. שיר מדהייםםם מאוד אהבתי ,טוב שהוא יוצא כ-סינגל.
    היא כתבה על סבא שלה נכון? ז"ל ..
    מדהיםם השירררר,כאלו שירים היא צריכה לעשות!!!!!

    השבמחק
  5. לכל הדואגים, אל תשכחו שיש לה צוות של יחצנים, אנשי ציבור, ועוד ועוד שיודעים בדיוק מה הם עושים.
    והיא בטוח תוציא גם את MTN כסינגל.

    השבמחק