יום רביעי, 4 במאי 2011

ניקי מינאג' מופיעה ברוקדים עם כוכבים!

רגע לפני שהיא ממשיכה הלאה בקידום הסינגלים המתכוננים שלה, הגיעה אתמול הראפרית ניקי מינאג' לריאליטי האמריקאי רוקדים עם כוכבים, על מנת להופיע עם הלהיט הגדול בקריירה שלה, "Moment 4 Life", שבזמנו גם הגיע למקום הראשון במצעד ההיפ-הופ האמריקאי.

כשזה מגיע לבמה כמו זו, אין הרבה מקום לטעויות - האפשרות לתת שואו גדול נלקחת ממך כמעט אוטומטית, שכן הבמה קטנה ואור הזרקורים בחלקו מופנה בכלל אל הרקדנים. מצד שני, זו ההזדמנות האולטימטיבית להוכיח כישרון - וניקי עשתה את זה כמו גדולה.

אני חוזר על זה פעם, אני אחזור גם פעמיים; תמיד אני אומר שכשזמר באמת אוהב את השיר שהוא שר, מרגישים. זו המוטיבציה, זה הרגש, זה הכל. ניקי היא אדם שמאוד מחובר לשירים שלה, ולשיר הזה בפרט, ויחד עם ההתלהבות שגוברת במהלך הביצוע, כך גם היא מתעלה על עצמה בכל פעם מחדש.


3 תגובות:

  1. גכלחידגכלידגלכידגליכ מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

    השבמחק
  2. היא וסאבי יוסיפו המון לטור של בריטני

    השבמחק
  3. אני אישית לא מתחברת לראפ אבל היא שרה ממש טוב!
    ונראה לי שהיא זאת שכותבת את השירים שלה.
    ויש לי שאלה, היא שמה עדשות?!

    השבמחק