יום ראשון, 1 במאי 2011

ריהאנה מצלמת קליפ חדש!

לאחר דחייה קטנה מהתאריך עליו הכריזה לפני מספר שבועות, הגיעה השבוע הזמרת המצליחה ריהאנה אל עיירה בג'מייקה, לצלם את הקליפ לסינגל החמישי מתוך האלבום החדש שלה, "Man Down".

"WELCOME TA JAMROCK!" צייצה אתמול הכוכבת בטוויטר, ואף הוסיפה כי מדובר אכן בצילומים לקליפ החדש. אבל ממש בשעות האחרונות, הגיעו אל הרשת תמונות חדשות (באיכות נמוכה) מתוך צילומי הקליפ.

התמונות אכן באיכות נמוכה, ואת ריהאנה עצמה רואים רק באחת מהן - אם כי כבר אפשר ללמוד על הקונספט של הקליפ החדש, שאגב, בויים גם הוא ע"י אנתוני מנדלר (שביים את הרוב המכריע מתוך הקליפים של ריהאנה).
קודם כל, זה לא נראה כמו הקונספט שקיוויתי לו. אם כבר מנדלר, אז שתלך לכיוון של "Unfaithful", שילוב עלילתי פחות רכרוכי מאשר אופניים, שבכל פנים לא יכולות להוביל לסצנה שלדעתי תתאים לקליפ.

אבל אני סומך על ריהאנה - נכון, לא נפלתי מפרי העבודה המשותפת האחרונה שלה עם מנדלר (הקליפ ללהיט זוכה-הגראמי "Only Girl"), אבל לשנים יש היסטוריה ארוכה, שבכל זאת, רצופה בלא-מעט קליפים משובחים, ואני מאמין שגם האווירה בג'מייקה תשרה על השניים את האווירה שתשתקף לנו בקליפ החדש.

ממש בימים אלו הוכרז כי ביום שלישי (3.5), ישוחרר הסינגל החדש לתחנות הרדיו האמריקאיות בלבד, וכמו כן, השחרור הפיזי והדיגיטלי של הסינגל צפויים לקבל תאריך סופי בקרוב. וגם, אל תשכחו שעוד לפני זה, הסינגל העולמי והמקביל, "California King Bed", צפוי להשתחרר כבר במהלך החודש הקרוב יחד עם הקליפ המדובר שצולם בסוף חודש מרץ.





2 תגובות:

  1. לא הבנתי למה היא משחררת כ"כ מהר שירים אחד אחרי השני, עוד לא מיצינו את ONLY GIRL וכבר יצא WMN שגם אותו עוד לא מיצינו בכלל והיא כבר מוציאה שיר חדש.
    ועוד היא רוצה לשחרר שני שירים היחד?!

    השבמחק
  2. אין עליה. אולי לא הבחירה הכי טובה לסינגל, אבל היא תשחק אותה!

    השבמחק