יום שני, 2 במאי 2011

עכשיו ברשת; כריס בראון בקליפ חדש!

לאהובה כבר בכית, אפילו הפכת אותה למכונית - אז מה עושים כשנגמרים הרעיונות לקליפים? כשזה מגיע לזמר כריס בראון, יש פיתרון פשוט למדי; תעשה קליפ בסטייל מייקל ג'קסון, תוסיף הקדשה קטנה - ואתה מסודר.

את היצירתיות הזו מפגין בראון בקליפ החדש לסינגל "She Ain't You", שאותי לא קנה בשום צורה. קליפ שבנוי במאה אחוז על כוריאוגרפיה, מחולק לשלוש סצנות עיקריות ולא-מעניינות במיוחד, כאלה שכמעט גורמות לנו לשכוח שכריס בכלל מתיימר להיות זמר - והריקוד, לדעתי לפחות, צריך להיות הבונוס, ולא ההפך.

אם הייתי מתעניין במחול, אני בטוח שהייתי יכול למצוא אופציות טובות בהרבה מבראון, ומטריד אותי שזה הפך להיות כל-כך דומיננטי בסגנון שלו; כשזה מאפיין את ההופעות זה נחמד (עד שמגיע הפלייבק..), שזה תוסף לקליפ זה רק מוסיף, אבל שהוא בונה הופעות שלמות וקליפים שלמים על כוריאוגרפיה בלבד? אולי זה רק אני, אבל יחד עם השיפור המגמתי שלו כפרפורמר, מבחינתי הוא מוריד מהערך שלו כזמר.

הסינגל עצמו, למען האמת, דיי חביב. בחירה מעט צפויה, אם כי זה רק טבעי - וכל עוד הוא נמנע מלשחרר את הדואט עם ג'סטין ביבר, הוא במצב טוב. במצב מצוין. אתם מוזמנים לצפות בקליפ החדש, שאולי יאיר אצלכם כמה נורות נוסטלגיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה