יום שבת, 21 במאי 2011

החדש-ישן של כריסטינה וסי-לו; חם או סתם?!

הגיע הזמן לקצת מוזיקה חדשה של כריסטינה אגילרה, לא? אז אומנם לא סביר שנשמע מוזיקה ממש-חדשה, לא בקרוב, אבל אנחנו זוכים לשמוע שיר ששוחרר הלילה (והוקלט לפני מספר שנים) בשם "Nasty", שמארח לא אחר מאשר חברה לשולחן השופטים בפורמט האמריקאי לריאליטי The Voice, סי-לו גרין.

אם עוד לא ניחשתם, השיר במקור אמור היה לשרת כרצועה בסאונדטראק של "Burlesque" (וזה בהחלט נשמע ככה). לצד הדיבורים על שחרור רשמי של השיר, הופץ "Nasty" ברשת, בעיקר כדי לקלוט את תגובות הקהל - והקהל אוהב.

האמת היא שאהבתי. לא משמיעה ראשונה, אבל מהניסיון שלי עם אגילרה בשנים האחרונות, תמיד שווה לתת לה ניסיון שני (אפילו "Not Myself Tonight" נשמע טוב אחרי הרבה שמיעות מאולצות וכמה שוטים). אני לא בטוח עד כמה השיר יצליח לקרוץ לשומעים הרנדומליים, בעיקר בגלל הפקה לא-ידידותית במיוחד לפלייליסט השולט ברדיו העולמי בימים אלו, אבל בהחלט מדובר פה בלהיט למעריצי הזמרת.

אז נכון, סי-לו מיותר בעליל. אם הם אכן ישחררו באופן רשמי את השיר כסינגל רחוב, אני מאוד אמליץ להוסיף בית של סי-לו, להצדיק את הנוכחות שלו בשיר. כפי שכבר ציינתי, סי-לו טוען כי השיר הוקלט לפני מספר שנים, ונחמד לראות שחיבור בין השניים היה גם לפני שקיבלו את הג'וב בריאליטי. שווה שמיעה, בעיקר למעריצים.

ועוד בנוגע לכריסטינה; שמועות חדשות טוענות כי כבר לקראת סוף 2011, תשחרר כריסטינה אלבום חדש לגמרי. אין עוד מה להתלהב, אין לכך כל ביסוס מעשי, אבל העובדה היא שהשמועה הגיעה אליי ממקור שבד"כ צודק, אז הנחתי ששווה לספר גם לכם.


תגובה 1:

  1. אהבתי#$^%
    סוף סוף שומעים ממנה..
    מקווה שהשמועה לגבי האלבום נכונה..

    השבמחק