יום שבת, 26 בפברואר 2011

מה הולך פה?! סיארה VS ריהאנה?!

ממש לא ברור לי למה סיארה מטפסת על עץ כל כך גבוה. אחרי סכסוך סופר מתוקשר עם הזמרת המצליחה-יותר קרי הילסון, החליטה סיארה שהגיע הזמן לסחוט עוד קצת מיץ וללכלך בטלוויזיה על הזמרת העוד-יותר-מצליחה, ריהאנה.

אז מה הלך שם? הכל התחיל בתוכנית אירוח (די-אלמונית) בה, כמובן, התארחה סיארה. כשהפאנל העביר ביקורת אופנה על הלבוש של ריהאנה בטקס הבריט'ס, בחוסר-ספונטניות שקוף לגמרי סיפרה סיארה לכולם שכשהיא פגשה את ריהאנה בפעם האחרונה, היא "לא הייתה ממש נחמדה".

כמו שכבר אמרתי, הספיץ' הקטן של סיארה צעק "אני מבויים!" מהרגע הראשון. זו הדרך של הזמרת לגרד עוד קצת מכירות? בכל מקרה, הדברים של סיארה פשוט הרימו להנחתה - והמנחה בתוכנית "סיכמה" את הדברים של סיארה במילה "כלבה". אאוץ'!

ריהאנה, בחוסר אופייניות, לא נשארה חייבת, ו"צייצה" בטוויטר; "טעות שלי סי, שכחתי לתת לך טיפ?". אבל במקום לסגור קצוות, מה עשתה סיארה? ענתה בחזרה; "את לא רוצה לראות אותי על הבמה או מחוצה לה". וכמו כדור שלג, זה פשוט המשיך כשריהאנה כתבה; "משחקת אותה גנגסטרית, הא?" והוסיפה "בהצלחה עם השכרת הבמה הזו שדיברת עליה".

אני כבר שאלתי - מה הולך פה?! סיארה יורדת על ההצלחה של ריהאנה על הבמה? ריהאנה מחזירה מלחמה? לא אופייני לשתיהן, ממש לא.
אבל כאן כבר סיארה קלטה שהיא עברה את הגבול (או, להערכתי, היא קיבלה טלפון המום מאחד המנהלים שלה) ופרסמה הודעת התנצלות במקביל לריהאנה.
ומה יצא מכל הסיפור? צמד המילים "Rihanna & Ciara" הפך לטרנד בטוויטר, משמע אחד מעשרת הנושאים המדוברים ביותר ברשת הטוויטר העולמית. אז אני מניח, שבאיזה שהוא אופן, סיארה כנראה השיגה מה שרצתה.

רק אני נשארתי מבולבל? בנתיים אתם מוזמנים לנהור לעמודי הטוויטר של ריהאנה וסיארה ולראות את השרידים מהלילה, או לצפות בסרטון שהתחיל את הכל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה