יום ראשון, 20 בפברואר 2011

קניה, ריהאנה, קיד קאדי וכל האורות בקליפ החדש!

אם ממש כמוני, גם אתם פשוט לא יכלתם לחכות לקליפ המצופה החדש של קניה ווסט ונבחרת הכוכבים שאסף לקראת הסינגל החדש "All Of The Lights", אז תתכוננו לאכזבה. הקליפ שוחרר אתמול בלילה, ומעבר להתקף אפילפסיה אתם לא הולכים לקבל מהקליפ הזה שום-דבר.

מאיפה להתחיל? הקליפ מתחיל בסיקוונס שאורך בערך דקה, ונראה שמתחיל סיפור עם הילדה הקטנה. יפה, אבל לא קשור לקליפ בעליל. אחרי בערך דקה של בלבול אתם תזרקו לקליפ המדכא, שמתחיל בכתוביות רצות על המסך במשך הפזמון הראשון. לא, לא לרמה של קניה, בכלל לא. ומשם? בגדול שום דבר מיוחד.

אני לא אשקר, הסצנות של קניה בהחלט מושקעות, מוארות באין-סוף צבעים והבהובים, אבל הפואנטה? התפספסה לגמרי. הילדה הקטנה כמעט ולא מופיעה עוד בקליפ - הדקה הראשונה הייתה בכלל הכרחית?

באשר לנבחרת הכוכבים, היא צומצמה כהוגן. בקליפ משתתפים, בנוסף לקניה, רק קיד קאדי וריהאנה. קיד קאדי בקליפ, ממש כמו הבית שלו בשיר, לא קשור בעליל. גם למעריצים של ריהאנה אין סיבה לחגוג - העורכים השתמשו באותה סצנה של ריהאנה פעמיים, וגם היא לא מרשימה במיוחד.
 כל מתארחי הפזמון האחרון לא מופיעים בקליפ בכלל, והמסך רץ שוב לכתוביות. הבית של פרגי הושמט לגמרי (לא שאני מתלונן, אבל בכל זאת).

בגדול? התאכזבתי. לקניה יש בקורות החיים שלו קליפים מרשימים בהרבה, ואפילו במאמצי עריכה פשוטים יכלו להפוך את הקליפ הדי-מאכזב ליצירת אומנות.
בסופו של דבר? החלק הטוב ביותר בקליפ הוא מה שלא מכסה החולצה של ריהאנה. סליחה, שני החלקים הטובים ביותר בקליפ. צפייה נעימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה