יום שבת, 26 בפברואר 2011

קיילי מינוג עושה היסטוריה במצעד המועדונים!

נכון, הקאמבק של קיילי מינוג לא היה מהמוצלחים של אלפיים ועשר; הסינגלים שלה זכו להתלהבות פושרת בקרב תחנות הרדיו, להצלחה בינונית במצעדים ברוב העולם ולמעשה, אלבומה "Aphrodite" כמעט ולא הוערך כראוי בכל מקום חוץ מבריטניה

ובכל זאת? בצורה מסויימת, קיילי השיגה את המטרה שלה והצליחה להכניס את שני הסינגלים הראשונים מהאלבום, "All The Lovers" והבא אחריו "Get Outta My Way" למקום הראשון במצעד הדאנס האמריקאי וביססה את אלבומה כאלבום פופ שבהחלט שולט ברחבות הריקודים. אך השבוע מגיעה ההתפתחות המעניינת, שלמרבה ההפתעה הביאה את קיילי, גם בשלב הזה של הקריירה, לשבור שיא אמריקאי חדש.

בעוד שבמקום השלישי במצעד שוהה הסינגל של טאיו קרוז בשיתוף טראווי מק'וי וקיילי מינוג "Higher", טיפס לפסגה הסינגל השלישי של מינוג, "Better Than Today", והפך את הזמרת להיות הראשונה בהיסטוריית המצעד (שקיים מעל לשלושים שנה!) שמחזיקה בשני שירים מתוך "שלושת הגדולים" במצעד הדאנס והמועדונים האמריקאי.

ולמה זה כל-כך קריטי? פשוט מאוד. כמה, תנסו לספור כמה זמרים בזמן האחרון ניסו להשתחל לז'אנר הדאנס. מייק פוסנר, טאיו קרוז, קאשה - כולם מהללים את מטרת האלבום שלהם, "לגרום לכם להשתולל על הרחבה". ומי מצליחה? הליידי המזדקנת מצליחה לחדש עוד-יותר מכל החדשים ולשלוט גם ברחבת הריקודים, ממלכתם ונחלתם של הצעירים.

2 תגובות:

  1. תגידו הזמרת קליס שוברת שיאים?
    תכתבו על קליס!
    תעשו כתבה ענקית על קליס ועל החיים המכוערים שלה :P

    השבמחק
  2. מלכה!!!!!!!!!!!!!!!!11

    השבמחק