יום ראשון, 13 בפברואר 2011

SPICY GRAMMY!

הלילה זה קורה - טקס הגראמי יערך בלוס אנג'לס וישתלט על מסכי הטלוויזיות של חובבי המוזיקה בכל רחבי העולם.
אני אוהב את טקס הגראמי, באמת שאני אוהב - אבל יש לו חיסרון עצום, והחיסרון מתבטא בעובדה שלמרות שהוא הגדול והחשוב ביותר בתעשיית המוזיקה, הוא גם כמעט האחרון בסדר הזמנים. מה זאת אומרת? זאת אומרת שהמתח, הציפייה וההתרגשות סביב הפרסים עצמם כבר בכלל לא גדול, בין אם משום שההתרגשות נרגעה אחרי להט ה-VMA\EMA\AMA, או שפשוט התוצאות כבר כ"כ צפויות עד שאף אחד לא טורח להראות התלהבות מהפרסים באמת.
ומה התוצאה של החיסרון הזה? ירידה ברייטינג? לא קלטתם את העניין, חברים. החיסרון הזה הופך מהר מאוד ליתרון, כי מארגני הגראמי בכלל לא מתכוונים לוותר ולו על עשירית אחוז כשמדובר ברייטינג, ולכן הם טורחים מדי שנה לסדר לכם את ליין ההופעות המרשים ביותר שהטלוויזיה יכולה להרשות לעצמה בערב אחד - ואנחנו מרוויחים בגדול. אז, מה מחכה לנו?!

בכל הנוגע לבאזז הגדול של הערב, ליידי גאגא, שגם מועמדת לשישה פרסים תעלה על הבמה בשעה הראשונה של הטקס, ותופיע לראשונה עם הסינגל החדש ששוחרר ביום שישי, "Born This Way". מקורבים לגאגא מספרים שהאייקון עסוקה בחזרות כבר זמן רב - וזה מספיק בשבילי. אחרי הופעת הגראמי האדירה של גאגא בשנה שעברה, הציפיות גבוהות.
אבל הערב לא כל הרעש סביב גאגא - לאחר יותר מעשור הרחק מהבמה, ד"ר דרה חוזר להופיע ביחד עם אמינם (שזכה השנה במספר המועמדויות הגבוה ביותר, עשר מועמדויות) על במת הגראמי עם הלהיט החדש שלהם, "I Need A Doctor", יחד עם סקיילר גריי. נצלו את ההזדמנות ואל תתנו לעצמכם להחמיץ, זה יהיה בהחלט אחד משיאי הערב.
ואם כבר אמינם, אי אפשר להתעלם מהעובדה שעוד אחת מההופעות המצופות הערב היא של המשת"פית הכי מפורסמת של הראפר בשנה האחרונה, ריהאנה. הזמרת והתופעה, שזכתה לארבע מועמדויות השנה, אישרה הופעה בטקס הגראמי לצד הראפר הקנדי דרייק, שיופיע איתה לראשונה עם להיט המקום הראשון של השניים "What's My Name?". חכו, זה לא הכל! רשת MTV מדווחת שריהאנה מתכוונת לעלות לבמה פעמיים באותו ערב, ולבצע עם אמינם את הלהיט הגדול "Love The Way You Lie", בפעם השניה בטקס טלוויזיוני! מרשים ומעניין, בעיקר אם נתחשב בעובדה שריהאנה הייתה תוספת של הדקה האחרונה, אחרי פרסום תוצאות הסקר שערכה רשת MTV בו הסתבר שריהאנה היא הזמרת שהצופים הכי-רוצים לראות על במת הגראמי.


ומי עוד? ברונו מארס, שאלוהים יודע איך זכה לשבע מועמדויות השנה, יעלה על הבמה ויופיע עם שובר הלבבות החדש שכבר כבש את פסגת המצעד האמריקאי, "Grenade". אחד מהשמות היותר מסקרנים שאישרו הופעה הוא הראפר B.o.B. קשה לי להאמין שהוא ינצל הזדמנות כדי להופיע עם עוד שיר אנונימי, אז במידה והוא לא מתכנן לשחזר את ה-VMA ולדפוק הופעה עם היילי וויליאמס, אני מניח שהוא וברונו יבצעו גם את "Nothin' On You".
קייטי פרי תופיע גם היא במסגרת הטקס בהופעה שהיא תיארה כמיוחדת במינה, ואף הוסיפה כי יש לצפות לתפאורה שקשורה, איך לא, לאהבה. כן, חברים, יש סיכוי לא-רע בכלל שהלילה קייטי תופיע לראשונה עם הסינגל החדש "E.T".
וכמעט שכחתי - הוא לא יהיה מסמר הערב, אך בהחלט לא תרצו לפספס את הופעת הגראמי של סי-לו גרין, שזכה לאחרונה לפריצה משמעותית עם המדבק החדש שלו "Fuck You".
בפרומו הקצר קפצו גם השמות של מיוז, ארקייד פייר, מיילי סיירוס, מירנדה למברט ועוד מי ומי שעליהם יש פחות מידע בנתיים, אבל אני ואתם יודעים שהם באמת לא החלק המשמעותי של הערב, הם הזמרים החביבים של בין-לבין.


ועכשיו לדברים קצת פחות מעניינים, לצערי - כריסטינה אגילרה, האהובה אך הנכשלת, תפתח את הטקס עם מספר זמרות שילוו אותה. כריסטינה היא אגוז קשה לפיצוח - אין שום סיבה נראית לעין שתצדיק את נוכחותה על הבמה, מלבד עצם העובדה שהיא אכן מופיעה - כי, פשוט כמו שזה נשמע, אין לה שום דבר לקדם. יחד עם ג'ניפר האדסון ועוד שתיים ברקע, ישירו הזמרות מחווה מיוחדת לארת'ה פרנקלין. האמת? לא מרגש. חבל לי עליה, כל כך הרבה כישרון, אבל ההתנהלות שלה בשנה האחרונה היא פשוט בדיחה.
ג'סטין ביבר מתכנן הופעה משותפת עם החבר הקרוב\האיש שגילה אותו ומאז רוכב לו על ההצלחה, אשר. אני מניח שזה אומר "Somebody To Love", אם כי בשעות האחרונות עלו לרשת תמונות ובהן נראה ג'יידן סמית', אחיה של ווילו, כשהוא בחזרות ביחד עם הביבר. איזה כיף, שני ילדים חסרי-כישרון מוזיקלי על במה אחת. ללחוץ על MUTE כבר מעכשיו?


ומי חסר לנו? למרות שמועות רחוקות על פינק בטקס, היא לא תופיע. כן, לי חבל שהיא בכלל לא מצאה זמן לקדם את "Raise Your Glass" או אפילו את "Fucking Perfect", אבל ההריון מונע מפינק לתת את השואו שהיא אוהבת - וכמו שאנחנו כבר מכירים, אצל פינק זה הכל או כלום.
אבל אין חיסרון גדול יותר מבריטני ספירס. למרות השמועות על הופעה, ההכחשות והשמועות החדשות על הופעה סודית, בריטני קברה הכל כשאישרה בהודעה בטוויטר שהיא לא מופיעה בטקס, ויותר מזה, מעולם לא הייתה לה כוונה להופיע. יפה יפה, אבל בנתיים "Hold It Against Me" מאבד מומנטום ונופל במצעדים, אבל זה נושא לפעם אחרת.

בכל הנוגע לפרסים עצמם, אני מאמין שאת רשימת המועמדויות אתם כבר מדקלמים, אז אני רק אשתף אתכם בכך שמגזין הבילבורד חשף גם את ההשערות שלו ואת תוצאות הסקרים הפתוחים שלו (שכמובן, תואמים לזמן כתיבת הפוסט) בכל הנוגע למועמדים בארבע הקטגוריות המרכזיות.
בקטגורית אלבום השנה, המגזין מהמר על "Recovery" של אמינם. תוצאות הסקר עומדות גם הן לטובת אמינם, אף על פי שנמצא בקרב די-צמוד עם ליידי גאגא.
בהקלטת השנה, המבקרים משערים כי ג'יי-זי ואלישיה קיז יקחו את הפרס על השיר "Empire State Of Mind". הסקר הפעם סותר את דעת המבקרים, כשההובלה דווקא לטובת אמינם וריהאנה עם הלהיט "Love The Way You Lie".
שתי הקטגוריות הבאות, לדעתי, מענייניות יותר. את פרס שיר השנה, לפי המגזין, תקבל הלהקה ליידי אנטיבלום על השיר "Need You Now", אף על פי שלדעתם הפרס מגיע דווקא לאמינם וריהאנה על שיתוף הפעולה שלהם בשנה שעברה. הסקר, אגב, מצביע גם הוא על ניצחון לשיר "Love The Way You Lie" בהפרש ענקי.
ואחרון חביב - הזמר החדש הטוב ביותר. חברי המגזין אומרים כי הפרס מגיע לפלורנס & דה מאשין, אבל לא מהססים ומהמרים דווקא על ג'סטין ביבר. הסקר, לעומת זאת, מראה דווקא יתרון לדרייק, שנמצא במאבק על אחוזים קטנים עם פלורנס.

אז אם לכם יש חשק להשאר ערים ביחד איתנו עד הזריחה ולצפות בטקס הגראמי, הטקס ישודר בערוץ הבידור "E!" החל מהשעה שלוש לפנות בוקר (השטיח האדום ישודר החל מחצות). אנחנו נשתדל להעלות סיקור לערב במהירות.
אז, לאיזו הופעה אתם לא יכולים לחכות?! איזה מועמדות לפרס הכי מותחת אתכם?! תרגישו חופשי לשתף אותנו בטוקבקים, בעמוד הפייסבוק ובעמוד הטוויטר שלנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה