יום שישי, 18 בפברואר 2011

הקליפ החדש של בריטני!

אחרי לא פחות מארבע-עשרה טיזרים מייגעים, בריטני ספירס משחררת סוף-סוף את הקליפ המצופה לסינגל המוביל מאלבומה החדש, "Hold It Against Me".
הלהיט הראשון מתוך אלבומה המתקרב של הזמרת "Femme Fatale" כבש את פסגת המצעד האמריקאי בשבוע הראשון על המדפים (או בימינו, באייטונס), ולמען האמת, עורר ביקורות מעורבות ברשת. היום שוחרר רשמית הקליפ החדש, ולנו יש מה להגיד...

 חיוך יפה וכוריאוגרפיה פשוטה זה כבר לא מספיק.  גם כשהקליפ שלך כמעט וריק מתוכן ומתמקד בעיקר בבסיס, אתה צריך את השואו. "Hold It Against Me" מנסה להעביר מסר, אין שאלה - המיקרופונים והמצלמות שמקיפים את בריטני מסמלים הרבה מעבר. את הטפלות התקשורת, את המחנק ואת המצוקה. אבל בנינו? לא הלך לה.

הסמלים בקליפ מאוד ברורים. לבושה בשמלת כלה שסביבה מערבולת התקשורת, רק מחכה לנפילה של הזמרת בשיאי האושר של חייה והמון קלוז-אפים אומללים. ובכל זאת? היא לא סגורה על עצמה. היא לא מאמצת אג'נדה ודובקת בה, כי ממש רגע אחרי היא כבר רוקדת במרכז הבמה ומאושרת ממאות מיקרופונים מתקיפים.
נראה כאילו כל הסמלים התבלבלו לה בדרך, יחד עם עוד מספר בלתי-נתפס של פרסומות לסוני, לבושם של בריטני ועוד שטויות.

הקליפ בגדול הוא קליפ מאוד טיפוסי לג'ונאס אקרלונד כבמאי. השואו הגדול והמרהיב שסובב לא הרבה יותר מכוריאוגרפיה בנאלית, דמוי עבודותיו הקודמות כמו "Who's That Chick" של ריהאנה מהשנה שעברה. הכתוביות הצבעוניות, המסכים, הקלוז-אפים וזוויות הצילום מאוד מאפיינים את הבמאי, ובאיזה שהוא מקום גם קצת נשחקים.
 ובכל זאת, ג'ונאס דופק שואו. ההפקה מדהימה, לא זלזלו באף פרט. זו פנינת הוידאו שכולם דיברו עליה? לא. בהחלט לא שווה את הפרומו בן שבועיים שעשו לו, אבל מנקודת מבט אובייקטיבית לחלוטין הקליפ הצבעוני יכול להיות יותר ממהנה ובהחלט מרשים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה