יום רביעי, 16 בפברואר 2011

SPICY GRAMMY - ההופעות!




טקס הגראמי ה-53 במספר נערך אתמול בלוס אנג'לס וכלל הופעות של אמנים מצליחים מתעשיית המוזיקה, ביניהם ליידי גאגא, ג'סטין ביבר, אשר, אמינם וריהאנה. 

הטקס נפתח במחווה ווקאלית גבוהה ומרגשת  לזמרת הסול, שיותר מפורסמת בעשור הקודם – ארת'ה פרנקלין. חמישה דיוות ווקאל ביצעו את המחווה – ביניהם כריסטינה אגילרה, ג'ניפר הודסון, ופלורנס מהלהקה "Florence & The Machine". לכריסטינה היה הרבה מה להוכיח בהופעה הזו; לאחר ההופעה המביכה שלה בסופרבול שבוע שעבר, בה היא שכחה את מילותיו של ההמנון האמריקאי, היה על כריסטינה להראות לנו שהיא חזרה למוטב, ושזאת הייתה מעידה חד פעמית, אם כי כולנו יודעים שזאת לא המעידה הראשונה וכנראה גם לא האחרונה בקריירה שלה.

ההופעה לאחר מכן הייתה הופעת הבכורה של ליידי גאגא עם הסינגל החדש שלה "Born This Way". לאחר הביקורת הנוקבת שלנו על הסינגל, כל הרשת געשה בשל הדימיון הרב של הסינגל לאחד הסינגלים של מלכת הפופ מדונה, "Express Yourself". בהופעה, גאגא יצאה מתוך ארון קבורה לבן, והתחילה לרקוד ולשיר. בנוגע להופעה עצמה – היא הייתה טובה מאוד. ביחס לרמה של שאר ההופעות היותר ידועות שלה (ההופעה עם "Paparazzi" ב-VMA, לדוגמא) ההופעה הייתה עם פחות גימיקים, וכללה בעיקר ריקודים. אני חושב שגאגא ניסתה להוכיח בהופעה הזאת שהיא מסוגלת לקרוע את הרחבה מבלי לדמם על הבמה או לנגן ליד פסנתר בוער. בניגוד להרבה זמרים אחרים, ראוי לציין כי הווקאל של גאגא היה נפלא, כמעט זהה לווקאל המדהים שלה בשיר. מעט זמרות בתעשיה של ימינו מסוגלות לעשות את זה, וברגעים מסויימים – יכולת השירה שלה תוך כדי ריקוד הזכירה לי את ביונסה. 

שאר ההופעות שבאו לאחר מכן היו הופעות סבירות, ולא יותר מזה. ההופעה המשולשת של ברונו מארס, הראפר בוב והזמרת ז'אנל מונאי הייתה נחמדה. השינוי המלודי שביצע ברונו מארס ל"Grenade"  לא היה מצא חן בעיני אישית. ההופעה שבאה לאחר מכן של אשר, ג'סטין ביבר וג'יידן סמית' הייתה סבירה גם היא. החלק של ג'סטין ביבר לא ממש עניין אותי כי אני לא אוהב אותו, ולכן לא אהבתי את ההופעה שלו, כמו הרבה ביקורות באינטרנט. ההופעה של אשר עם "OMG" הייתה לעומת זאת טובה – אם כי, אישית, נמאס לי לראות אותו מופיע עם "OMG" והייתי שמח יותר אם הוא היה מופיע עם "DJ Got Us Fallin' In Love" או שאולי "More". הדואט של סי-לו עם גווינט פאלטרוו מהסדרה "Glee" לשיר "Forget You" הייתה צבעונית ומשעשעת.

ההופעה של ריהאנה, אמינם וד''ר דרה הייתה מעולה. הביצוע מתחיל בריהאנה אשר ביצעה את "Love The Way You Lie (Part II", ואז אמינם הצטרף עם הבית שלו בשיר הזה. לאחר מכן, ריהאנה עזבה ואמינם התחיל לבצע את "I Need A Doctor" בפעם הראשונה בלייב, ביחד עם סקיילר גריי. בתור אחד שאוהב את השיר, אהבתי את ההופעה 
.
לאחר מכן, הגיע תורה של קייטי לכבוש את לבנו. קייטי התחילה בביצוע מרגש לשיר מאלבומה "Not Like The Movies", שאישית, די אהבתי. בזמן שהיא שרה הופיעה מסך ובו הוצג סרטון מהחתונה שלה ושל ראסל ברנד. לאחר מכן, היא שרה את הלהיט שלה שכבש את המצעדים, "Teenage Dream", בהופעה רומנטית, מיוחד בשביל יום האהבה שנערך למחרת. הווקאל של קייטי היה מעולה ביחס לשאר ההופעות שלה בתקופה האחרונה. עבודה טובה, קייטי.

ולסיום, ההופעה של ריהאנה ודרייק. עם מדורה בוערת שחיממה את הבמה, גם ריהאנה וגם דרייק נראו לוהטים יותר מאי פעם. זוהי הפעם הראשונה שהם מבצעים את "What's My Name" ביחד על הבמה, והביצוע היה מעולה. החידוש שביצעה ריהאנה לשיר בסוף ההופעה היה נחמד ביותר.

לסיכום, טקס הגראמי היה בכללי טוב. לדעתי הוא פחות טוב מטקס הגראמי של שנה שעברה וכנראה שלא יעורר אף סנסציות שייזכרו בעתיד הרחוק.


Christina Aguilera, Jennifer Hudson,  Yolanda, Florence & Martina McBride – Aretha Franklin Tribute
Lady Gaga – Born This Way
Bruno Mars, B.o.B & Janelle Monae – Nothin' On You & Grenade
Janelle Monae – Cold War
Justin Bieber, Usher & Jaden Smith – Never Say Never & OMG
Cee-Lo & Gwyneth Paltrow (from "Glee") – Forget You
Rihanna, Eminem, Dr.Dre & Skylar Grey – Love The Way You Lie & I Need A Doctor
Katy Perry – Not Like The Movies & Teenage Dream
Rihanna & Drake – What's My Name?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה