יום שבת, 26 בפברואר 2011

אוסטרליה, תתכוננו - ריהאנה מגיעה!

אחרי הפסקה ארוכה במיוחד, חזרה אתמול ריהאנה לבמה על מנת להתחיל את הסיבוב האוסטרלי והאחרון ממסע ההופעות שלה שמתקרב לקיצו, "The Last Girl On Earth", שבמאי האחרון אפילו פקד את ישראל.

ולמה בדיוק אני מספר לכם את זה? כזכור, מדובר בהופעות שמטרתן לקדם את "Rated R", אלבומה הקודם של ריהאנה שיצא בסוף 2009, וריהאנה תתחיל בקרוב כבר את החזרות למסע ההופעות החדש שיקדם את האלבום החדש, "The LOUD Tour" שיחל ביוני הקרוב.
בכל מקרה, ריהאנה החליטה לתת בונוס קטן למעריצים שנאלצו לחכות להופעות האחרונות של של הטור והופיעה עם ארבעה שירים מתוך "Loud".

את ההופעה "המשופרת" פתחה ריהאנה בזוכה-הגראמי האחרון שלה, "Only Girl". מאוחר יותר הופיעה ריהאנה גם עם הסינגלים החדשים "S&M" (שימו לב, לראשונה בהופעה מלאה!), "What's My Name" ואפילו ביצוע שלם (שוב, בפעם הראשונה) לגרסא של ריהאנה ללהיט המשותף עם אמינם, "Love The Way You Lie Part 2".

אך כמובן, יש חיסרון. תוספת השירים הקטנה ולחץ הזמן אילצו את ריהאנה לוותר על כמה וכמה שירים מתוך המופע, ביניהם "Russian Roulette" (שלמען האמת, גם ככה היא לא הופיעה איתו בכמה הופעות באירופה כולל ישראל), "Stupid In Love", והבלדה מאלבומה השלישי של הזמרת "Rehab". עוד היא נאלצה לוותר על הקאברים לשירים "Airplanes" ו-"The Glamorous Life", אם כי ברור שלא מדובר באבידה גדולה.

אני באמת מקנא בהם - שילמו על כרטיס להופעה כמו שאר העולם, וקיבלו את המופע משופר שפשוט עושה חשק לקחת את הטיסה הקרובה לאוסטרליה. אבל במחשבה שנייה, אנחנו כאן בארץ אפילו לא שילמנו על הכרטיסים, אז אני מניח שנוכל לחיות עם זה.
בנתיים, זמינים ברשת רק מספר סרטונים מתוך הביצועים החדשים של ריהאנה במסע ההופעות, אך אנו נשתדל לעדכן אתכם גם בעמוד הפייסבוק שלנו במידה ונשים את היד על עוד כמה סרטונים. צפייה נעימה!

Only Girl

S&M


2 תגובות:

  1. אחלה אתר הרבה יותר טוב מאתרי חדשות מוזיקה אחרים תמשיכו כך!

    השבמחק
  2. תכתתבו על קלייססס הכוסית :P

    השבמחק