יום שבת, 19 בפברואר 2011

אז, מה אנחנו אוהבים?

אין שני אנשים זהים בעולם. כל בן אדם נראה אחרת, מתלבש אחרת וכמובן - מעדיף שירים אחרים. אני "Poison" והכתב השני באתר "Elixir", כתבנו בכמה מילים את חמשת השירים שאנחנו הכי אוהבים מהתקופה האחרונה, ללא תיאום מראש בין הרשימות וללא דעות מאנשים אחרים. במקרה, יצא והרשימות שלנו מעט דומות. 



Elixir:



5. P!nk - Fuckin' Perfect

פינק היא לא זמרת אידיאלית לבלדות, ממש לא. הקול הגס שלה משתלב בכל להיט פופ עם נגיעה רוקיסטית, אבל בלדה? "Fuckin' Perfect" הוא ההוכחה החיה שפינק יכולה לקחת כל שיר מאתגר גם לכיוון שלה, ולעשות את זה כמו שצריך.

4. Jessie J feat. B.o.B - Price Tag

הכישרון הבריטי החדש, ג'סי ג'יי, התחילה ברגל שמאל אצלי. "Do It Like A Dude" בכלל לא ישב באוזן, היה יומרני ובנאלי. אבל לא עוד - הדואט עם הראפר B.o.B הוא להיט מתקתק. עם אלמנטים שמזכירים את הלהיט של הבלאק אייד פיז, "Where Is The Love?", השיר כבש את פסגת המצעד הבריטי ואת האייפוד מייד-אין-צ'יינה שלי.

3. Rihanna - S&M

שלושה חודשים ועוד לא נמאס. להיט דאנס חצוף ומחשמל מבית היוצר של זמרת מוכשרת במיוחד על היחס שלה עם התקשורת במשך השנים, בשימוש מתוחכם ומשעשע של סקס, סאדו מאזו והנאה כמטאפורות. שווה כל דקה - וכשמתמכרים, יש לא מעט דקות.

2. Lady GaGa - Born This Way

חדש, נוצץ ומקפיץ. הלהיט החדש של ליידי גאגא הוא המקום השני שלי השבוע. לא כי הוא השיר המושלם שהובטח לנו, אלא כי בתכל'ס, זה הרבה יותר ממה שבריטני, קאשה או כל בלונדינית אחרת שמתיימרת להעיף אתכם ברחבת הריקודים תצליח.

1. Dr. Dre feat. Eminem & Skyler Grey - I Need A Doctor

פנינת החודש האמיתית מבחינתי היא הסינגל החדש מאלבומו המתקרב של ד"ר דרה. הלהיט הגדול הופק ע"י אלכס דה-קיד והכותבת הצמודה שלו, סקיילר גריי, גם מתארחת בשיר בפזמון סוחף. ולקינוח? אמינם דופק הופעה בשני בתי ראפ רצחניים. ההימור שלי הוא שמדובר בגדול ברצועה שהוקלטה לאלבום האחרון של אמינם ולא עברה את המיון האחרון, בעיקר בגלל הדמיון לשיר "Love The Way You Lie", והועברה לחזקתו של ד"ר דרה שהוסיף בית משלו בסוף השיר. תענוג אמיתי לחובבי הראפ עם נגיעות פופ איכותיות.

Poison:

5. Nicole Scherzinger – Club Banger Nation

ניקול, באמת שאת מפתיעה אותי מאוד. מאז שאת עזבת את הפוסיקאט דולס, רק טוב קורה לך. "Poison" הוא סינגל מעולה, שלדעתי היה צריך לזכות ליותר הכרה באמריקה. בכל מקרה, "Club Banger Nation" לדעתי היא הדליפה הטובה ביותר מגל הדליפות שחווה ניקול בימים האחרונים. ניקול מציגה ווקאל טוב והפקה טובה מאחד המפיקים הכי אהובים עליי, רד וואן. יש לך סינגל שלישי בידיים, ניקול.

  4. P!nk – Fuckin' Perfect

שיר עם ליריקה עמוקה, הפקה מרגשת ויכולת שירה מעולה מצדה של הזמרת, פינק. אני אוהב את הכיוון האגרסיבי אך עם זאת מרגש שהיא תפסה באלבומה האחרון "Funhouse" ונחמד לראות שהיא ממשיכה באותו הכיוון. את בשביל הנכון, פינק.

 3. Avril Lavigne – What The Hell

למרות ההופעות המאוכזבות כחלק מהקידום של הסינגל, הסינגל בפני עצמו הוא סינגל טוב שלדעתי זקוק יותר להערכה. אבריל, כדאי שתעשי משהו בשביל להציל את הסינגל המצויין הזה לפני שהוא יתפספס לך בין הידיים.

 2. Jessie J feat. B.o.B – Price Tag

שיתוף הפעולה החביב בין הזמרת החדשה ג'ייסי והראפר בוב יוצר לנו להיט שהוא לא אלקטרוני בטירוף ולא רוקיסטי, אלא יותר קלאסי ורגוע. בשיר הזה יש קסם ממכר שהופך את זה לשיר כל כך נפלא. קשה להחליט אם זה בגלל ההפקה של מקס מרטין, השירה של הזמרת החדשה ג'ייסי או בגלל הפזמון ממכר. נראה לי שזה פשוט כולם ביחד.

     1. Lady GaGa – Born This Way

קצת צפוי שגאגא נמצאת בפסגת המצעד הקטן שלי השבוע, אבל בהחלט יש לה סיבה. לאחר השמעות חוזרות ונשנות לסינגל החדש שלה, באמת שאני אוהב אותו. כל פעם שאני שומע אותו באוזניות אני מרגיש דחף לרקוד ולשמוח. זה שיר שפשוט עושה אותך מאושר. אחד הדברים המיוחדים בו הוא שלמרות שהוא באווירת שנות ה-90, הוא נשמע הכי חדש והכי טרי שיש. 


אז, מה אתם אוהבים?

תגובה 1:

  1. יופי אתה אוהב את השיר של ליידי גאגא ? סבבה

    אבל למה לדבר ככה על בריטני וקאשה .. גם אני יכול להגיד אותו דבר על גאגא

    מקום 5 -

    rihanna what's my name

    מקום 4 -

    avril lavigne what the hell

    מקום 3 -

    rihanna - S&M

    מקום 2 -

    britney spears hold it against me

    מקום 1 -

    ke$ha - we r who we r

    השבמחק