יום שני, 21 בפברואר 2011

ריהאנה כובשת את האולסטארס!

אם נשארתם ערים הלילה כדי לצפות במשחק האולסטארס של ה-NBA, זכיתם לבונוס - הופעת ספיישל של ריהאנה במחצית. ואם לא? אתם מוזמנים בכיף לראות את ההופעה המצויינת (והארוכה) כאן אצלנו.

ומה היה? לא מעט, חברים. באחת-עשרה וחצי דקות על הבמה ריהאנה, שגם חגגה אתמול יום הולדת 23, הספיקה לעבור על כמה וכמה להיטים. ההופעה נפתחה עם עיבוד מעט מציק ללהיט הגדול בקריירה של הזמרת, "Umbrella". ובכל זאת, הרעיון בלפתוח בשיר שכולנו בטח מכירים היה לא רע בכלל. אבל חכו, מפה זה רק מתקדם.

אם ממש כמוני גם אתם קצת התאכזבתם מכל הקידום של הלהיט זוכה הגראמי "Only Girl", בעיקר בגלל שבכנות, ריהאנה התקשתה לסחוב את השיר על הבמה בלייב. לא עוד, אתמול בלילה ריהאנה דפקה הופעה ווקאלית מעולה, הטובה ביותר עם הסינגל. נהנתי מכל שנייה.


בהמשך ריהאנה שרה שני ביצועים חביבים ללהיטים "Rude Boy" (התגעגעתם?) וגם הדואט המצליח "What's My Name" עם דרייק, שגם הפעם עלה על הבמה ביחד עם ריהאנה ואפילו שינה את המילים בבית שלו כדי לאחל מזל-טוב לילדת היום-הולדת.

את ההופעה ריהאנה בחרה לסגור עם שיר חדש שכובש את תחנות הרדיו ברחבי העולם, "All Of The Lights".
קניה ווסט, כמובן, עלה על הבמה ושר ביחד עם ריהאנה. מעבר לעובדה שהמיקרופון של קניה היה בעייתי וכמעט ואי אפשר היה לשמוע אותו - הייתה בהחלט הופעה טובה. יש צ'אנס לפוש במצעדים?


תגובה 1:

  1. אתר מעוולה! יש בו מלא חדשות על מלא זמרים..
    הופעה מדהימה!! וכן גם אני חושבת שהיא צריכה להשתפר בצעדים...
    ונראה לי שיש משהו בין דרייק לריאהנה,לא?

    השבמחק