יום חמישי, 24 בפברואר 2011

פעם שלישית גלידה: הצצה לשיר חדש של בריטני

זה כבר הפך לעניין שבשגרה. בכל יומיים משוחררת לרשת הצצה חדשה לרצועה מהאלבום החדש של בריטני ספירס, ויש להניח שכך ימשיך עד צאת "Femme Fatale" בחודש הבא.

ובכל זאת, אני לא מתלונן - בריטני הוכיחה לכולנו שהיא לא רואה אף אחד ממטר, ויחד עם סינגל חזק במצעדים ושבירת שיא הטרנד העולמי בטוויטר (ולאלו מבנינו שעוד לא מצייצים, שם האלבום החדש של בריטני היה ברשימת הנושאים המדוברים ביותר בטוויטר מעל לשבוע ברציפות, ובכך שבר את השיא) הזמרת והמעריצים מתכוננים לשחרור המצופה בחודש הבא, שמסתמן כאחד מהאלבומים המצופים ביותר לשנה הקרובה.

היום שוחררה הצצה נוספת, השלישית במספר, לשיר בשם "How I Roll". חכו, הפעם יש גיוון - שלא כמו כל החומרים שזכינו לשמוע בנתיים מהאלבום, הרצועה הזו הופקה ע"י צמד המפיקים השוודי Bloodshy & Avant, שאחראים בין היתר ללהיט הגדול של הזמרת "Toxic".

לעומת הפעמים הקודמות, הפעם לא שוחרר לנו קטע מעבר אלא מה שנראה כאינטרו של השיר, ולא סתם - בצורה הזו אפשר לדעת כמה שיותר על השיר המתקרב. אז מה יודעים? ההפקה מאוד אלקטרונית, עם ביט שמתאפיין יותר ויותר עם האלבום החדש של בריטני. נשמע מעניין במיוחד, אני חייב לציין.

אז עד ההצצה הבאה (הימורים? הרצועה "Till The World Ends" כבר מסתובבת אצל המבקרים, אז אני מניח שהיא הבאה בתור), אתם מוזמנים לשמוע את הקטע בן השלושים שניות מהשיר החדש של בריטני, "How I Roll".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה