יום חמישי, 17 בפברואר 2011

חם או סתם: Katy Perry feat. Kanye West - E.T


אין מה לעשות; זאת לא תקופה טובה בכלל לשחרר סינגלים. כש"Born This Way" שובר שיאי מכירות ובסמוך אליו במצעדים מככב הסינגל החדש של בריטני, "Hold It Against Me" ובשבועות הקרובים גם "On The Floor" של ג'יי-לו צפוי לככב במצעדים, מסוכן לשחרר סינגלים מחשש שזה ייפגע במכירות הסינגל. במיוחד – כאשר מדובר בסינגל רביעי מתוך אלבום, שבדרך כלל מצליחים פחות מהסינגלים הקודמים להם. אבל קייטי פרי לא פוחדת בכלל. היא משחררת את הרצועה "E.T" כסינגל רביעי. וברצועת סינגל, היא שיתפה פעולה עם הראפר קניה ווסט.

למעשה, תחשבו על זה שנייה. כמה כבר יש לקייטי פרי להפסיד? שלושת הסינגלים הראשונים שלה מהאלבום ("California Gurls", "Teenage Dream" ו-"Firework") זכו להצלחה מסחררת במצעדים ובתחנות הרדיו. לעומת זאת, אלבומה "Teenage Dream" לא נמכר כמצופה, ולכן שחרור סינגל רביעי עשוי להעלות את מכירות האלבום וגם ליצור עוד להיט מבית היוצר של קייטי. 

בנוגע לבחירת הסינגל? מעולה. אין אף רצועה אחרת באלבום שתוכל להצליח כסינגל מלבד הסינגלים שכבר שוחררו. למרות זאת, אני חושב שהגרסא של קניה ווסט הרסה את הרצועה האמיתית שמופיעה באלבום, ואני חושב שהיה עדיף אם קניה ווסט לא  היה מצטרף לרצועה. בכל מקרה, מדובר בשיר טוב. אני רק תוהה אם יש לו סיכוי להצליח בתקופה הזאת.




רוצים להוריד את הסינגל החדש? ההורדה זמינה בעמוד הפייסבוק ובעמוד הטוויטר שלנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה