יום חמישי, 24 בפברואר 2011

קאשה תשחרר אלבום רמיקסים חדש בחודש הבא!

אני לא מעריץ גדול של הבלונדה התורנית שהסתערה בשנה האחרונה על תדמית הילדה הרעה, קאשה. אני לא מוצא שום כישרון ביכולות השירה שלה ולא נשבה בקסם הכתיבה שלה. אבל העובדות בשטח מראות אחרת - קאשה היא היט-מייקרית לא קטנה, ועד היום הצליחה להכניס את כל הסינגלים ששחררה לרשימת עשרת הגדולים של המצעד האמריקאי, ושניים מתוכם אפילו למקום הראשון.

לפני שלושה חודשים שיחררה קאשה את המיני-אלבום הראשון שלה, "Cannibal". לא ברור אם המכירות הנמוכות שספגה קאשה או מספר היחידות האסטרונומי שמכר ג'סטין ביבר מאלבום הרמיקסים החדש שלו הם שהביאו להחלטה, אך היום הכריזה קאשה על שחרור בזק של אלבום רמיקסים חדש בחודש הבא.

האלבום יקרא "I Am the Dance Commander + I Command You to Dance: The Remix Album". אל תצפו ממני לזכור את זה, אני אקרא לזה בנינו "Dance Commander". בכל מקרה, אלבום הרמיקסים ישוחרר בעשרים ושלושה במרץ.

הטראקליסט, שפורסם גם הוא, מראה כי האלבום יכלול תשעה רמיקסים ללהיטיה של הזמרת ועוד רצועה שמעולם לא שוחררה, "Fuck Him He's A DJ" שהתחבבה במיוחד על המעריצים במהלך סיבוב ההופעות של קאשה.
מעבר לכך שוחררה גם עטיפת האלבום - אם כי כמו בדרך כלל, עטיפת האלבום נלקחה מסט הצילומים הלא-כל-כך מרשים של צילומי הפרומו מהמיני-אלבום החדש.

ובעיניין אחר לגמרי - מעריצי הזמרת יכולים לצפות לקליפ חדש שישוחרר בקרוב. הזמרת אישרה בחשבון הטוויטר שהקליפ החדש לסינגל "Blow" מוכן ומלהיב.

מה אתם אומרים? צעד נואש או הדרך להצלחה?


01 Blow (Cirkut Remix)
02 The Sleazy Remix (feat. Andre 3000)
03 TiK Tok Untold Remix
04 F— Him He’s A DJ
05 Animal Switch Remix
06 Your Love Is My Drug - Dave Aude Club Remix
07 We R Who We R - Fred Falke Club Remix
08 Take It Off - Billboard Remix
09 TiK Tok - Chuck Buckett’s Veruca Salt Remix
10 Blah Blah Blah (feat. 3OH!3) - DJ Skeet Skeet Radio Remix

תגובה 1:

  1. קאשה חוווווווווווווולה עלייך .. (:

    השבמחק