יום שבת, 12 בפברואר 2011

הלו אלטון, הלו גאגא

ממש לפני שנה ראינו את הניצוצות הראשונים בין השניים - כשליידי גאגא נפלטה מהמשרפה (בהעדר מילה טובה יותר לכנות את התנור הגדול ממנו יצאה מלאה בפחם) הגדולה על הבמה בטקס הגראמי, היא יצאה עם הפסנתר הגדול, שבצידו השני ישב אלטון ג'ון והשניים ביצעו מיקס לשתי הבלדות שלהם, "Your Song" של אלטון (שלא מזמן זכה לקאבר מעולה מצד הזמרת הבריטית המוכשרת אלי גולדינג, מומלץ) והבלדה המרכזית מתוך מיני-אלבומה של גאגא, "Speechless".

ההופעה זכתה לשבחים רבים, כמו שאתם בטח זוכרים, אבל היא עשתה הרבה יותר - היא בנתה חברות של ממש בין גאגא ואלטון. החברות הזאת הניבה לנו לא מעט טובות - לדוגמא, במופע החברים של אלטון, גאגא שרה לראשונה את "You & I" - אבל השיא מגיע עכשיו, כשהשניים משחררים את הדואט "Hello, Hello" שהקליטו לטובת סרט האנימציה "Genomo And Juliet".


יחד עם הקרנת הסרט, הגיעה אל הרשת הקלטה של השיר מתוך אולם הקולנוע באיכות ירודה, אם כי בשעות האחרונות דלפה לרשת הקלטה מתוך אולם קולנוע באיכות גבוהה, כזאת שבאמת אפשר להינות ממנה.
והשיר? קלאסי למדי. זו לא הפנינה שהמפלצות הקטנות חיפשו, אם כי זה בהחלט שיר חמוד עם אווירה טבעית וכייפית שישרת את תפקידו נאמנה כשיר הנושא לסרט אנימציה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה