יום חמישי, 24 בפברואר 2011

ני-יו - בדרך לאלבום חדש?


אומן האראנבי ני-יו התחיל לעבוד על אלבומו החמישי. אלבומו הקודם, "Libra Scale" חווה כישלון במכירות. ני-יו מאשים את הקונספט הכבד כסיבה לכישלון האלבום. בראיון שערך עם Rap-Up, חשף ני-יו כי הוא עובד על אלבום והפעם האלבום החדש  הולך להיות "פשוט". 

"אני מרכיב אלבום חדש בזמן שאנחנו מדברים. תצפה לזה בספטמבר," ני-יו מספר למראיין. "אני לגמרי הולך לעשות את האלבום הזה יותר פשוט. אני מרגיש שבאלבום "Libra Scale", אני פשוט הכנסתי יותר מדי לאלבום. וזה היה קשה מדי להבין מה הולך באלבום, לתפוס את הקונספט. לכן האלבום הזה הולך להיות יותר על האזנה למוזיקה."


בנוסף, כאשר נשאל ני-יו על אלבומה הבא של ביונסה, הוא נמנע מלחשוף הרבה. "אני עבדתי עם ביונסה. אני לא יודע מה היא הולכת להכניס לאלבום. אני יודע שביונסה היא מהאומניות האלה שתמיד מנסה לעקוף את הגבול, כך ששום דבר לא מספיק טוב בשבילה, אבל זה מה שהופך את ביונסה לביונסה". ני-יו בנוסף סיפר את מחשבותיו על הקליפ החדש של ריהאנה, "S&M". "אני חושב שזה קליפ מצחיק." 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה