יום שני, 28 בפברואר 2011

בריטני ו-וויל.אי.אם בהצצה לרצועה חדשה!


כבר בפעם הרביעית בשבועיים האחרונים שהצצה חדשה של הזמרת בריטני ספירס נחשפת. והימור שלי, חברים? זאת כנראה גם לא תהיה הצצה האחרונה. בריטני והלייבל שלה מבינים טוב מאוד שההצצות האלה גורמות להתלהבות והרבה רעש סביב הפרוייקט של בריטני, "Femme Fatale", ולכן – מה עוצר בעדם להמשיך את מסורת ההצצות?

ההצצות האחרונות היו אלקטרוניות מאוד, וכנראה שאלבומה הבא "Femme Fatale" הולך בשבילי ההפקות האלקטרוניות כמו אלבומיה הקודמים "Blackout" ו"Circus". אלבומה החדש של בריטני ממשיך להיות ברשימת הנושאים המדוברים ביותר בטוויטר, ואני מניח שזה יימשך ואולי אף ייגבר עד שחרור האלבום בעשרים ושמונה למרץ. 


לאחר שעדכנו על שיתוף הפעולה של חבר הלהקה "Black Eyed Peas" וויל.אי.אם ובריטני בימים האחרונים, שוחררה אלינו הצצה לרצועה המדוברת – "Big Fat Bass". הרצועה מכילה שיתוף פעולה בין וויל.אי.אם ובריטני, והאמת? שזה די נדיר. בריטני לא מבצעת הרבה שיתופי פעולה, למעשה זה שיתוף הפעולה השני שלה (הקודם היה עם מלכת הפופ מדונה) ולכן זה כבוד גדול עבור וויל.אי.אם . טוב, אם מקשיבים לשיר, קשה להתעלם מהעובדה שזה מאוד בלק-אייד-פיזי מבחינת הפקה וסגנון, ושבריטני לא נשמעת כמו עצמה (נו טוב, אבל זה ככה ברוב השירים שלה). "Femme Fatale" הולך להיות אלבום שמזכיר את אלבומיה הקודמים ועם זאת הוא הולך להיות מגוון ושונה מאלבומיה הקודמים למרות הכל. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה