יום ראשון, 27 בפברואר 2011

חדש על הכוונת של גואטה - 50 סנט

הדיג'יי והמפיק הצרפתי (ובוודאי שלא נשכח, היהודי) דיויד גואטה השתחל אל תוך קדמת התעשייה האמריקאית בשנתיים האחרונות בצעדים גדולים ובטוחים. דואט מקום-ראשון עם קלי רוולנד, להיט אמריקאי עם אקון ועוד חיית המסיבות החדשה עם ריהאנה דחפו את גואטה חזק והעמידו אותו היום בשורת מפיקי הדאנס הנחשקים והנחשבים ביותר בעולם.

גואטה לא נח, וכבר מתקבלים דיווחים על כך שהמפיק עובד על להיט חדש לקראת אלבום חדש עם לא אחר מאשר הראפר 50 סנט!
הראפר אישר את העבודה המשותפת בהודעה בחשבון הטוויטר, ואף אישר כי השיר החדש הוקלט למען אלבומו של גואטה (בניגוד, לדוגמא, לשיתוף הפעולה עם ריהאנה "Who's That Chick", שהוקלט במקור לאלבומה שלה, ולבסוף שוחרר עם המהדורה המחודשת של גואטה).

50 סנט צפוי גם הוא לשחרר אלבום חדש בקיץ, ומניסיון עבר של התרחישים עם אקון וקלי רוולנד, יש לצפות באלבום החדש של הראפר לכמה רצועות בהפקתו של גואטה.
אני לא יודע מה איתכם, אבל באופן אישי, אני די-מיציתי את גואטה בשנה האחרונה. מפתיע אותי שהוא ממשיך לעבוד דווקא עם ראפרים ופחות עם כוכבי הפופ, אבל אני מניח שפה זה הגיוון העיקרי שלו. ובכל זאת, גואטה הוכיח את עצמו לא פעם, ואני בהחלט מצפה לשמוע את הרצועה החדשה - וכן, אני גם מפתח ציפיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה